piątek, 29 maja 2015

Dlaczego NEVER GROW UP?

PO CO MI BLOG?

 Założyłem tego bloga, ponieważ dzięki blogowi można zarobić i powypowiadać się na różne tematy z taką głupią nadzieją, że ktoś to czyta,że kogoś moje zdanie interesuje. Dzięki blogowi mogę się pobawić w recenzenta i szczerze napisać o tym co jest dobre, a co złe w dziedzinach które mnie interesują. Blogiem pokazuje siebię , a zależy mi na tym,by czytelnicy mieli o mnie dobre zdanie.

DLACZEGO "NEVER GROW UP"?


Jestem 20 letnim chłopakiem, który uczy się życia. Inspiracją w życiu dla mnie są m.in dzieci. Już wam wytłumaczę dlaczego.
1. Dzieciaki mają marzenia i nie wstydzą się mówić o nich. My się wstydzimy,gdyż boimy się krytyki,podśmiechiwania się lub robienia z tego powodu beki
2.Dzieciaki uwielbiają chwalić się swoimi talentami,kreatywnością. My dorośli wolimy te talenty i swoje pomysły chować do szuflady.
3.Dzieciaki się nie poddają. Jak dziecku runie domek z kart, próbuje budować go na nowo. 
4. Dzieciaki mają własne zdanie. Pamiętacie baśń gdzie tłum wielbił ubiór króla, a jedynie dziecko potrafiło wskazać że "król jest nagi. Tak samo jest z nami, jesteśmy ulegli na opinie innych ludzi (rodzina, sławni, osoby duchowne, buntownicy)
5.Dzieciaki starają się robić to, co kochają, my natomiast robimy to co musimy,nie zawsze to lubiąc tłumacząc to sobie różnie (bo tak chcieli rodzice/bo chcę pokazać ludziom/bo za to mi płacą/bo chcę żeby inni byli ze mnie dumni)
Te kilka punktów, które wam wymieniłem to są moje autorskie przemyślenia, i moja recepta na to jak mogę stać się szczęśliwym człowiekiem, szczęśliwym jak dziecko.

0 komentarze: